Blog

Olvass minket!

Google Ads minőségi mutató értelmezése? - Eláruljuk mit jelentenek a számok pontosan!

Google Ads minőségi mutató értelmezése? - Eláruljuk mit jelentenek a számok pontosan!

A Google Ads minőségi mutató a hirdetések és céloldalak relevanciáját, valamint a kulcsszavak teljesítményét jelző 1-10 közötti érték.
Tovább
Az online marketing siker 4 alappillére.

Az online marketing siker 4 alappillére.

Az online marketing egy nagyon komplex dolog! Szerintem ebben sokan egyetértünk. Azonban minden komplex dolog mögött meghúzódik egy vezérelv ami utat mutat a káoszban és ha valaki ezt a vezérelvet megérti akkor képes uralni a káoszt.
Tovább
2 kérdés ami segít megtalálni a legjobb forrást, ahonnan potenciális ügyfeleket tudsz terelni weboldaladra

2 kérdés ami segít megtalálni a legjobb forrást, ahonnan potenciális ügyfeleket tudsz terelni weboldaladra

Ha arról kérdeznélek, hogy honnan érkezhetne látogató a weboldaladra? Milyen forrásokat tudnál felsorolni? Már kezdenéd is …. SEO, Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, YouTube, TikTok, Snapchat, e-mail marketing…és még sok más egyéb forrás.
Tovább
Hogyan találd meg versenytársaid legjobb kulcsszavait

Hogyan találd meg versenytársaid legjobb kulcsszavait

A SEO forgalom a legjobb minőségű forgalomi források közé tartozik, és nem függ a hirdetési kiadásoktól és a promócióktól. 
Tovább
Hogyan indíts blogot vállalkozásod számára 7 lépésben?

Hogyan indíts blogot vállalkozásod számára 7 lépésben?

A sikeres blogolás azonban nem könnyű. A blog elindításához marketing- és márkaépítési készségekre, technikai tudásra, szervezettségre és egy az írásokból átérezhető személyiségre van szükség.
Tovább
Mi is valójában a Google Consent Mode V2

Mi is valójában a Google Consent Mode V2

Lehet, hogy már nagyon sok helyről hallottad ezt a kifejezést, hogy Google Consent Mode V2, mégis homályos, hogy Miért és Minek? Ezt próbáltuk most egy kicsit érthetőbb módon összeszedni, mert ez nem egy mumus, vagy valami misztikus dolog. 

Tovább
kapcsolat

Csak egy lépés választ el attól,

hogy céged online ismertsége növekedjen.

Kezdjünk el beszélgetni a céljaidról!

Biztosan tudunk pár hasznos tanáccsal szolgálni.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!


Mondj el mindent a projektedről, terveidről és céljaidról!

Töltsd ezt ki!