Blog

Olvass minket!

2 kérdés ami segít megtalálni a legjobb forrást, ahonnan potenciális ügyfeleket tudsz terelni weboldaladra

Ha arról kérdeznélek, hogy honnan érkezhetne látogató a weboldaladra? Milyen forrásokat tudnál felsorolni? Már kezdenéd is …. SEO, Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, YouTube, TikTok, Snapchat, e-mail marketing…és még sok más egyéb forrás.

És ha felteszem Neked a kérdés, hogy hogyan tudod azt kiválasztani, hogy Neked melyikek lesznek a megfelelőek?

A lényeg az, hogy sok mindent kell értékelni és meghatározni, hogy mi a legjobb a Te vállalkozásod számára. Az egyik leggyakoribb panasz, amit a cégtulajdonosoktól hallok, az, hogy egyszerűen túlterheltek. Érthető, hogy nem tudják, hova összpontosítsák idejüket és erőforrásaikat, hogy maximalizálják marketing költségvetésüket. És ez sajnos gyakran tétlenséghez vezet.

Egyszerűen két kérdést kell feltenned magadnak, hogy ki tudd választani a legjobb forrásokat weblapod számára.

1. kérdés: Hol vannak a potenciális vevőim?

Az első kérdés az, hogy hol lógnak az ideális potenciális ügyfelek az interneten? Keresnek a Google-ban? Sok időt töltenek a Facebookon, vagy aktívabbak a LinkedIn-en? Milyen típusú hiroldalakat látogatnának?

Bújj bele az ideális potenciális ügyfeled bőrébe, képzeld magad a helyébe! Mit tenne, ha szüksége lenne a Te termékedre vagy szolgáltatásodra?

Ez azért fontos, mert nem minden forgalmi forrás jelent jó lehetőséget vállalkozásod számára . Például Ha olyan szolgáltatásod van vagy terméked ami egy úttörő dolog és nincs tudomásuk az embereknek róla, hogy ilyen létezik, akkor a Google Ads és a keresőoptimalizálás ki van lőve számodra. Egyszerűen nem fognak érkezni a látogatók, mert nem is tudják mire kell keresniük.

Ha azt hallod a hírekben, vagy valamelyik partneredtől, hogy a Facebook most nagyon megy Neki, akkor ne dőlj be, gondold végig és tedd fel magadnak a kérdés! Az én potenciális ideális ügyfeleim a Facebookon vannak? Ott el tudom érni Őket?

Íme a másik kérdés, amire válaszolnod kell…

2. kérdés. Mi lenne az ideális csali amivel csak a potenciális ügyfeleket be tudom vonzani?

Amikor a csalin gondolkodsz, hogy mi keltheti fel a potenciális ügyfeleid érdeklődését és hogyan tudod azt úgy megírni, hogy a nem potenciális emberek akik a célzásba belekerülnek a legtöbb esetben még csak fel se figyeljenek rá és ne kattintsanak. Szóval a számodra ideális emberhalmazt vonzza, de a többi lehetőleg ne is figyeljen fel rá mintha ott se lenne. Ha az adott forgalmi forrásra tudsz egy ilyen tökéletes csalit készíteni akkor az a forgalmi forrás nagyon jövedelmező lesz számodra.


Olvass minket!

... vedd észre hol hibázol  ... ismerj meg hasznos módszereket  ... láss jó példákat

Google Ads minőségi mutató értelmezése? - Eláruljuk mit jelentenek a számok pontosan!

Google Ads minőségi mutató értelmezése? - Eláruljuk mit jelentenek a számok pontosan!

A Google Ads minőségi mutató a hirdetések és céloldalak relevanciáját, valamint a kulcsszavak teljesítményét jelző 1-10 közötti érték.
Tovább
Az online marketing siker 4 alappillére.

Az online marketing siker 4 alappillére.

Az online marketing egy nagyon komplex dolog! Szerintem ebben sokan egyetértünk. Azonban minden komplex dolog mögött meghúzódik egy vezérelv ami utat mutat a káoszban és ha valaki ezt a vezérelvet megérti akkor képes uralni a káoszt.
Tovább
Hogyan találd meg versenytársaid legjobb kulcsszavait

Hogyan találd meg versenytársaid legjobb kulcsszavait

A SEO forgalom a legjobb minőségű forgalomi források közé tartozik, és nem függ a hirdetési kiadásoktól és a promócióktól. 
Tovább
kapcsolat

Csak egy lépés választ el attól,

hogy céged online ismertsége növekedjen.

Kezdjünk el beszélgetni a céljaidról!

Biztosan tudunk pár hasznos tanáccsal szolgálni.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!


Mondj el mindent a projektedről, terveidről és céljaidról!

Töltsd ezt ki!