Blog

Olvass minket!

3 leggyakoribb ok, amiért nem jó a weblapok konverziója

3 leggyakoribb ok, amiért nem jó a weblapok konverziója

Rengeteg nehézségen, buktatón kell átvergődnöd magad ahhoz, hogy a szép, trendi honlapod forgalma el kezdjen növekedni. A kreativitás és szép kivitelezés még önmagában nem elég, hogy megtalálják a honlapod. Ismerni kell néhány szabályt, hogyan tudod a keresőkre optimalizálni a weblapod, hogy a látogatók könnyen odanavigálhassanak.

Az alábbiakban néhány egyszerű, már kipróbált tippet fogok adni, hogyan tudod olyanná konvertálni a honlapod, hogy gyorsan növekedjen a látogatottsága.

  1. Csak a kezdőlapodra linkelnek fizetett hirdetéseid.

A tervezés során ezt sokszor elhanyagolják, pedig az egyik legfontosabb dolog a forgalom növelés szempontjából. Ha megválasztottuk a kereséshez a kulcsszavakat, akkor figyelnünk kell arra, hogy a hirdetéseink linkjei jó helyre mutatnak-e. Fontos, hogy a NE a kezdőlapunkra mutassanak, hanem konkrétan arra az oldalra, amiről a hirdetés szól. Ha például a weblapod kerékpárok értékesítésével foglalkozik, akkor célszerű a kulcsszavakat a kerékpárosok gondolkodásmódja köré csoportosítani. 

Például létre lehet hozni olyan kulcsszó csoportokat, amelyben szerepel az „olcsó kerékpár”, „olcsó bicikli”, „használt kerékpár”, stb… és elkülönítve célszerű létrehozni egy másik csoportot ahol a következő kulcsszavakat sorakoztatjuk fel: „legjobb kerékpár”, „minőségi bicikli”, stb… Ez persze egy nagyon leegyszerűsített példa, de a lényeget szemlélteti. Érdemes úgy tapogatózni, hogy a webes keresőbe beírjuk az egyes kulcsszavainkat és figyelni, hogy milyen hasonló jelentésű szavakat dob fel mellé:




  1. A honlapod nem hívja cselekvésre látogatóidat.

Az oldal középpontjában egy cselekvésre való felhívást kell elhelyezni, amely tisztázza, hogy miről is szól az oldal és a látogató számára valamilyen hasznos, előnyös dolgot eredményez a kattintás. Az oldal legyen egyszerű, átlátható. Az alábbi képen egy jó példát láthattok a közvetlen cselekvésre való felhívásról. A piros nyilak jelzik, hogy hova kell kattintani a tovább lépéshez.



A fenti képen egy kattintással ingyen zenét ígér a weblap. Ezen kívül számtalan olyan oldal létezik, amely használja ezt a trükköt. Ezzel éberen tudja tartani a felhasználót.

  1. Látogatóid nem érzik és nem tudják...

Itt van néhány kérdés, amire előbb válaszolnod kell, mielőtt közzéteszed a honlapod. A látogatóid fogják érezni a személyes hátteret a honlapodon vagy szigorú üzleti üzenete lesz a honlapnak? Bizalmat kelt a honlapod a látogatóban, hogy képes fizetni neked a kínált szolgáltatásaidért? El tudnak érni valakit a honlapon keresztül, aki felelősséget vállal az eladott termékek/szolgáltatások után?

Fontos, hogy készíts egy rövid, de alapos Rólunk oldalt, amelyből a látogató megismerheti a cégedet, honnan indult, ki alapította. Ez egy nagyon jó hely, hogy bemutasd a referenciáidat és bemutasd a vevőszolgálatodat. Az emberekben bizalmat kelt, ha korábbi ügyfelek véleményét csatolod referenciának.

Helyezz el az oldalon közösségi oldalak gombjait, hogy egy kattintással meg tudják osztani a weblapod és így szélesebb körben terjedhet a híred. Ahhoz, hogy az emberekben még nagyobb bizalmat kelts, hasznos lehet egy blog is.

Remélem a fent említett tanácsok segítenek egy igényes és hasznos weblap kialakításában és gyors népszerűsítésében. Sokan használták már ezeket a taktikákat a honlapjuk felfuttatására sok sikerrel. Bízom benne, hogy Neked is sikeres honlapod lesz a tanácsaink segítségével.


Iratkozz fel hírlevelünkre!

Olvass minket!

... vedd észre hol hibázol  ... ismerj meg hasznos módszereket  ... láss jó példákat

Google Ads minőségi mutató értelmezése? - Eláruljuk mit jelentenek a számok pontosan!

Google Ads minőségi mutató értelmezése? - Eláruljuk mit jelentenek a számok pontosan!

A Google Ads minőségi mutató a hirdetések és céloldalak relevanciáját, valamint a kulcsszavak teljesítményét jelző 1-10 közötti érték.
Tovább
Az online marketing siker 4 alappillére.

Az online marketing siker 4 alappillére.

Az online marketing egy nagyon komplex dolog! Szerintem ebben sokan egyetértünk. Azonban minden komplex dolog mögött meghúzódik egy vezérelv ami utat mutat a káoszban és ha valaki ezt a vezérelvet megérti akkor képes uralni a káoszt.
Tovább
2 kérdés ami segít megtalálni a legjobb forrást, ahonnan potenciális ügyfeleket tudsz terelni weboldaladra

2 kérdés ami segít megtalálni a legjobb forrást, ahonnan potenciális ügyfeleket tudsz terelni weboldaladra

Ha arról kérdeznélek, hogy honnan érkezhetne látogató a weboldaladra? Milyen forrásokat tudnál felsorolni? Már kezdenéd is …. SEO, Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, YouTube, TikTok, Snapchat, e-mail marketing…és még sok más egyéb forrás.
Tovább
kapcsolat

Csak egy lépés választ el attól,

hogy céged online ismertsége növekedjen.

Kezdjünk el beszélgetni a céljaidról!

Biztosan tudunk pár hasznos tanáccsal szolgálni.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!


Mondj el mindent a projektedről, terveidről és céljaidról!

Töltsd ezt ki!