5 lépés, hogy a helyi keresések élére tudja juttatni vállalkozását!
;quality(90).jpg)
Lokális keresőoptimalizálás helyi vállalkozásoknak (pl. vízvezeték szerelőknek)
(Forrás: pixabay.com)
Manapság egyre gyakoribb, hogy akinek sürgősen vízvezeték szerelőre van szüksége, a Google-ön kezdi meg a keresést. (Természetesen itt bármilyen helyi szolgáltatót írhattam volna a vízvezeték szerelőn kívül... étterem, jogász, könyvelő, gázszerelő, ...stb.)
Hogyan hozható fel egy vízvezeték szerelő weboldala a Google találati listák élére azon keresések esetében, ahol helyi lakosok keresnek helyi vízvezeték szerelőt sürgős vízszerelési problémájuk megoldására?
A következőkben bemutatjuk 5 lépésben, hogyan kerülhet weboldala a Google találatok élére. Előbb azonban nézzünk néhány esetet, ami miatt kihagyhatatlan a lokális keresőoptimalizálás helyi vállalkozók online marketingjéből.
3 példa, amiért vízvezeték szerelő vállalkozóknak érdemes helyi keresőoptimalizálásba fektetniük.
Nincs többé szaknévsor, irány a Google
A szaknévsorban és telefonkönyvekben való keresgélés lassan már a múlté. Nyomtatásuk szinte megszűnt, mivel a keresgélés mára már az interneten zajlik. Azonban mindkét esetben igaz, hogy ha vállalkozása nincs a listán, az ügyfelek nem fogják megtalálni. A helyi keresőoptimalizálás szerepével kapcsolatos kétségei esetén tekintse meg a következő Google statisztikákat:
- Az összes keresés 20%-a helyi vállalkozásokra vonatkozik
- Az összes mobilon végzett keresés 40%-a helyi vállalkozásokra vonatkozik
- A mobilon történő keresés 50%-át, telefonhívás vagy egyéb kapcsolatfelvétel követi
- A fogyasztók 97%-a már online végzi vállalkozókkal kapcsolatos kereséseit
Ingyenes forgalom (minden hónapban)
Egy sikeres keresőoptimalizálás után weboldala előrébb kerül a keresési eredmények között. A kedvezőbb pozíció nagyobb láthatóságot jelent ügyfelek előtt. Mivel az újabb és újabb látogatók önként kattintanak weboldalára, a helyi keresőoptimalizálás az egyik legköltséghatékonyabb módja, annak, hogy népszerűsítse vállalkozását és szolgáltatásait.
Gyors eredmények (mindössze 30-60 nap alatt)
Helyi keresőoptimalizálás során csak az Ön közelében vállalkozó vízvezeték szerelők jelentenek versenytársat. Kevesebb vetélytárssal szemben könnyebben érhet el jobb pozíciót a helyi keresési találatok között. Ugyanakkor számos helyi vállalkozó nem, vagy csak alig fordít kellő figyelmet a helyi keresési eredményeinek javítására. Ezáltal vízvezeték szerelői vállalkozása könnyen a találatok élére kerülhet egy átfogó lokális keresőoptimalizálási kampányt követő 30-60 napon belül.
Most, hogy tisztában van a helyi keresőoptimalizálás előnyével lássuk az említett öt lépést.
Első lépés – Keressen vállalkozására jellemző kulcsszavakat
A legeredményesebb kulcsszavak közé tartoznak azok, melyek szorosan kapcsolódnak például a vízvezeték szerelési szolgáltatásokhoz. Miután sikeresen összeállította a szolgáltatásaival kapcsolatos kulcsszavak listáját, hozzon létre egy Google Ads (Adwords) fiókot.
Ezáltal hozzáférést kap a Google Ads részét képező, ingyenes kulcsszó tervező eszközhöz. A kulcsszó tervező egyrészt felkínál egy listát a gyakori, szolgáltatásaira releváns keresési kifejezésekről, amit kiegészít az eddigi keresésekből eredő egyéb ötletekkel is.
Megjegyzés: 2 kulcsszó kategóriát különböztetünk meg, melyek különböző típusú kereséseknél használtak. Az egyik kategóriába tartozók általában gyors üzletkötéshez vezethetnek, míg a másik eredménye lehet egy későbbi üzlet, vagy egyáltalán nem eredményez üzletet.
Kulcsszavak, melyek a „vásárlási szándékot” jelzik
Az felhasználók gyakran keresnek olyan kulcsszavakra, melyek a vásárlási szándékot jelzik. A keresést követően jellemzően meglátogatják weboldalát, majd egy telefonhívás által megbízzák Önt, mert ha valaki saját körzetében keres vízvezeték szerelőt (vagy más helyi szolgáltatót), nagy valószínűséggel igénybe is kívánja venni a szolgáltatást. A keresés rövid és konkrét, mint pl.: „vízvezeték szerelő Gödöllő”
Minél több vásárlási szándékot jelző kulcsszót használ, annál nagyobb eséllyel értékesíti szolgáltatását a keresőoptimalizálást követően, mivel az ügyfelek hajlandóak akár azonnal megbízni Önt problémájuk megoldására. Az ilyen jellegű kulcsszavakat illessze be a kezdőlap tartalmába és a „Szolgáltatások” menüpontban szereplő leírásokba.
A „tájékozódást” jelző kulcsszavak
Azok, a felhasználók, akik ebbe a kategóriába tartozó kulcsszavakra keresnek rá, egy adott téma megismerésére vagy információ gyűjtésére törekednek, mint pl.: „hogyan szüntessünk meg egy dugulást a lefolyóban”. Általában egy probléma megoldásának megtalálásához vezetnek.
Az érdeklődést jelző kulcsszavak nem eladási célt szolgálnak, ezért jelentőségük alárendelt egy keresőoptimalizálási kampány során. Felhasználhatók weboldalak gyakran feltett kérdései között vagy blogbejegyzések esetében, mint pl.: „5 dolog, ami nem kerülhet a lefolyóba”. Az érdeklődő felhasználók nem válnak egyből ügyfelekké, de mivel már választ adott egy kérdésükre, a későbbiekben még felkereshetik Önt. Illetve, ha nem sikerül a problémát önállóan megoldania, akkor kihívja a szakembert!
Második lépés – Tökéletesítse kulcsszavait
A kulcsszavak tökéletesítését két felületen végezheti: a „Google Cégem” oldalon és a weboldalán. Mikor a felhasználók a vízvezeték szerelői szolgáltatásokra keresnek, a Google Cégem oldala szerepelni fog a Google keresési találatok közt. Ezt az oldalt a vállalkozására jellemző tartalommal kell feltöltenie, tehát a kulcsszavak szerepe kiemelt. A weboldala esetén elsősorban a kezdőlapra és saját szolgáltatásait bemutató oldalakra, az úgynevezett „kiemelt oldalakra” összpontosítson. A kiemelt oldalainak optimalizálását követik a tartalmi oldalak, melyek általában blogok, leírások, és a GYIK.
Tökéletesítse a Google Cégem oldalát
Még ha nem is állította össze Google Cégem oldalát a vízvezeték szerelői vállalkozásához, valószínűleg találkozott már hasonlóval, mikor a környékén üzleteket, szolgáltatásokat keresett a Googleben. Mikor az felhasználók helyi vállalkozásokat keresnek, néhány a találatok közül megjelenik a Google térképen is. Ez a Google Cégem létfontosságú része.
A Google Cégem egyik fő célja, hogy a későbbiekben vállalkozása térképi találatként is megjelenjen, mikor az emberek helyi vízvezeték szerelői szolgáltatásokat keresnek. Ugyanakkor weboldala mellett egy második online platformot hoz létre, így könnyebben megtalálják vállalkozását. A Google Cégem hatékony módja, hogy növelje vállalkozása láthatóságát (a cég már 30 napon belül a legtöbb esetben megjelenik a térképen).
Mi szükséges a Google Cégem fiókhoz:
Hozza létre fiókját, majd hitelesítse tevékenységét
A Google Cégem fiók létrehozását az oldal igénylésével kezdi meg, amit később adataival hitelesít. Írja be vállalkozása nevét, székhelyét, országát és a „Google cégem” kifejezést a Google keresőjébe. Ezt követően a kap egy sablont a Google Cégem oldalához, mely alapvető információkkal látja el, továbbá látható a vállalkozása neve, címe végül egy „Az oldal kezelése” feliratú gomb. Kattintson az oldal kezelése gombra, majd néhány lépésben hitelesítse vállalkozását.
Vállalkozásának neve, címe, telefonszáma
Győződjön meg róla, hogy vállalkozásának a hivatalos nevét, címét és telefonszámát használja mind Google Cégem oldalán, weboldalán, egyéb forrásokon, mint lapkatalógusok, üzleti Facebook profil és online telefonkönyvek. Az egységes adatok 3 pozitív eredménnyel járnak:
- Vállalkozásának címe pontos helyen szerepel a térképen
- A lapkatalógusok egységesen tüntetik fel adatait
- Az ügyfelek könnyebben rátalálnak vállalkozására
Kategóriák
A Google lehetőséget biztosít az Ön által nyújtott szolgáltatások kategóriáinak felsorolására.
Pl.: az első kategória a „Vízvezeték szerelő”
Az említett kategórián belül lehetősége van további releváns alkategóriák hozzáadására is.
Vállalkozásának bemutatása
A bemutatkozó szakaszban jellemzi vízvezeték szerelő vállalkozását a potenciális ügyfelek számára, és győzi meg őket arról, hogy problémáik esetén Ön és vállalkozása a legjobb választás. A bemutatkozás tartalmazza szolgáltatásait, képesítéseit, a vállalkozásában eltöltött idejét, üzleti előnyeit és egy cselekvésre ösztönző felhívást. Továbbá illessze bele a vízvezeték szerelői szolgáltatásaival kapcsolatos összes vásárlási szándékot jelző kulcsszót.
Példamondat a Google Cégem bemutatásához:
A [vállalkozásának neve] professzionális [vízvezeték- szereléssel kapcsolatos szolgáltatások listája] szolgáltatást kínál [az Ön városa] városában. [adjon meg a vállalkozására vonatkozó háttér információkat, és amivel elnyerte eddigi ügyfelei bizalmát]. Hívja bizalommal a [telefonszám]- ot és egy órán belül ott leszünk!
Törekedjen arra, hogy a leírás tömör és egyértelmű legyen, megközelítőleg 100-200 szó.
Nyitvatartási idő
Ellenőrizze, hogy a feltüntetett nyitvatartási ideje egyezzen a Google Cégem oldalán, weboldalán, üzleti Facebook profilján stb. Munkaidőn kívüli, sürgősségi szolgáltatásait külön tüntesse fel.
Képek
A Google Cégem oldalán használt képek növelhetik a látogató érdeklődését és megragadhatják figyelmét. Érdemes kiaknázni a képekben rejlő lehetőségeket. Profiljához hozzáadhatja vállalkozása logóját illetve további vállalkozását, Önt és alkalmazottait bemutató képet is.
Javaslat: a Google Cégem háttérképét lecserélheti egy a vállalkozásáról készült képpel, vagy annak logójával is.
Tökéletesítse weboldalát
Miután befejezte a Google Cégem oldalának kialakítását, lásson hozzá weboldala Kezdőlapjának és a Szolgáltatások menüpont finomításához. Ezek weboldala legfontosabb részei, ahol fel kell tüntetnie a vásárlási szándékot jelző összes kulcsszót.
(Forrás: pixabay.com)
A kezdőlapja
A kezdőlap tökéletesítésének két fontos eleme van, a title és a meta leírás.
A title
Az úgynevezett title a weboldala domain neve után szerepel. A title megtalálható a Google keresési találatok között is a kék címsor részeként is.
A kezdőlap titlejének tartalmaznia kell a vállalkozásának elsődleges kategóriáját, címét és nevét.
Minta: Vízvezeték szerelő [az Ön városában]|[vállalkozásának neve].
Javaslat: törekedjen, hogy a title ne legyen több 50-60 karakternél.
A Meta leírás
A meta leírás a címsor és az URL cím alatt látható szöveget jelenti. A meta leírásnak olyan információkat érdemes tartalmaznia, melyek weboldala látogatására ösztönzik a leendő ügyfeleket.
Minta: A [vállalkozásának neve] professzionális [vízvezeték- szereléssel kapcsolatos szolgáltatások listáját] kínálja [az Ön városa] területén. Hívja a [telefonszám]- ot és egy órán belül ott leszünk!
Javaslat: törekedjen, hogy a meta leírás beleférjen 100-150 karakterbe.
Címsor
A title és a meta leírás után a kezdőlapjának tartalma következik, mivel a kezdőlap fogadja a potenciális ügyfeleit weboldalán.
Az oldal címsorában, szerepelnie kell a vállalkozását leíró elsődleges kategóriának, mint kulcsszó.
Minta: [A nyújtott szolgáltatás típusa] a [város, ország]-ban
Tartalom
A kezdőlap tartalma legalább 200 szóból álljon, a keresőoptimalizálás azonban 500-1000 szó esetén eredményesebb. Győződjön meg róla, hogy a tartalmat sikerült szakszerűen megfogalmazni és ügyeljen a helyesírási, illetve mondattani hibák elkerülésére. A következő alapadatok legyenek feltüntetve a kezdőlapon:
- Vállalkozásának bővített leírása
- Az Ön szakmai háttere/ képesítései
- Szolgáltatásainak rövid leírása
- Legalább egy elsődleges kulcsszó
- Cselekvésre ösztönző való felhívás
A Szolgáltatások menüpont finomítása
Szolgáltatásai külön oldalakon történő, átfogó bemutatása sokkal jobb keresőoptimalizálási eredményekhez vezet, mint azok egyetlen oldalon való tömörítése. A kezdőlap tartalmához hasonlóan az egyes szolgáltatások leírásának hossza 500 és 1000 szó közé essen.
A szolgáltatások külön oldalaival kapcsolatos feladatok megegyeznek a kezdőlap esetében leírtakkal. A szerkesztésnél azonban feltétlen ügyeljen, hogy az oldalak elemei egyediek legyenek.
Az elemek a következők:
- A vásárlási szándékot jelző, szolgáltatással kapcsolatos kulcsszavak
- Adott típusú szolgáltatásokat tartalmazó címkék
- Meta leírások, melyek információt nyújtanak az adott szolgáltatásról
- A szolgáltatást jellemző tömör fejlécek
- Részletes tartalom minden szolgáltatásról
A tartalmi oldalak létrehozása
A tartalmi oldalak a weboldalának minden elemét magukba foglalják a kezdőlap és a szolgáltatások oldalainak kivételével. Tartalmi oldalak lehetnek blogok, GYIK és a kapcsolat is. Elsődleges céljuk a látogató részletes tájékoztatása. Ezeken az oldalakon az érdeklődést jelző kulcsszavak kerülnek feltüntetésre. A felhasználók által (vízvezeték szerelési szolgáltatások keresése során) leggyakrabban használt kulcsszavakra lesz szüksége legjobb eredmény érdekében. Az érdeklődést jelző kulcsszavak, megtalálhatóak a Google Kulcsszó tervező eszközében. A kulcsszavak keresése megegyezik a vásárlási szándékot jelölő kulcsszavak keresési folyamatával.
Érdemes átgondolnia, Ön milyen kérdéseket tenne fel, ha vízvezeték szerelőt kezdene keresni a neten.
Hol érdemes a tartalmi oldalakat elhelyeznie weboldalán?
A gyakran ismételt kérdések (GYIK) lehetőséget kínálnak Önnek megosztani ismereteit, bemutatnia vállalkozását és növelnie a vállalkozásba vetett bizalmat, azon emberek körében, akik felkeresik Ont vízvezeték hálózati problémáikkal. A legeredményesebb keresőoptimalizálás érdekében hozzon létre egy oldalt, mely csak a gyakran feltett kérdéseket tartalmazza, majd külön oldalakat a leírt válaszokkal. Linkek segítségével kapcsolja össze a kérdéseket a válaszaival. Érdemes minden kérdésre legalább 100 szavas választ adnia, de ahol szükséges, az 1000 szót is meghaladhatja.
További, fontosnak vélt tartalmakat is megoszthat weboldalán blogok formájában. Csak úgy, mint a GYIK, a blog is lehetőséget jelent szaktudása bemutatására. A blogbejegyzések ajánlott kapacitása legalább 300 szó, ami szükség esetén nagyobb terjedelmű is lehet.
Megjegyzés: a tartalmi oldalakat egyedi címkékkel, meta leírásokkal, fejlécekkel és (érdeklődést jelző kulcsszavakkal átszőtt) tartalommal kell ellátnia.
Harmadik lépés –Hivatkozások kiépítése
A weboldala és a Google Cégem után itt az ideje, hogy kiszélesítse lehetőségeit és előrébb lépjen a helyi keresési rangsorban.
Hivatkozások
Hivatkozásként kezelhető vállalkozásának neve, címe és telefonszáma más weboldalakon feltüntetve. Előtte azonban mindenképp győződjön meg róla, hogy vállalkozásának neve, címe, és telefonszáma szerepel az „Elérhetőségek” oldalon és minden oldal láblécében. Bizonyosodjon meg róla, hogy weboldalának ezen adatai pontosan megegyeznek a Google Cégem oldalán szereplő adatokkal is.
Ezt követően elkezdheti jelentkezését különböző katalógusok listáiba. 3 fő katalógus kategória különböztethető meg:Általános és országos katalógusok. Példák az általános és országos könyvtárakra: lap.hu, wyw.hu oldalak
- Általános és országos katalógusok. Példák az általános és országos könyvtárakra: lap.hu, wyw.hu oldalak
- Vízvezeték szerelésre szakosodott katalógusok. Ezek közül számos kínál ingyenes listázási lehetőséget. Elsőnek érdemes ezeket használni. Amennyiben fizetett könyvtárakban szeretne megjelenni, mint hivatkozás, indítsa el a Google Analytics szolgáltatást, amivel nyomon követheti oldalának forgalmát.
- Helyi katalógusok. Szerepeltetheti vállalkozását saját körzetében található helyi könyvtárakban is.
(Forrás: pixabay.com)
Linkek
A Google számára fontosak a külső linkekre, melyek más webhelyekről az Ön webhelyének oldalaira vezetnek. A linkek hangsúlya, azok forrásától függ, amit a Google rangsorolási algoritmusa mér. A tekintélyesebb webhelyekről, mint az index.hu vagy az iparág kiemelkedő webhelyeiről származó linkek óriási lökést tudnak adni weboldala népszerűségének. Azonban a legitim oldalakról, mint katalógusoldalakról származó linkek szerepe sem elhanyagolható.
Tehát hogyan növelheti a weboldalára mutató linkek számát?
Katalógusok
A folyamat megegyezik a hivatkozások esetén tett lépésekkel, küldje el vállalkozása nevét, címét és telefonszámát a helyi, iparági katalógusokhoz. A potenciális ügyfelek könnyebben fel tudják venni Önnel a kapcsolatot a linkekkel kiegészített könyvtárakon keresztül.
Offline kapcsolatok
Jó eséllyel már számos ismerőse, hozzátartozója és kollégája rendelkezik saját weboldallal. Próbálja meg összekapcsolni weboldalaikat kereszthivatkozások által. Ez a kapcsolat kölcsönösen előnyös lenne mindkettejük számára.
További kapcsolatokat jelenthet egyesületi tagság, események szponzorálása és jótékonysági szervezetek munkájában való részvétel is.
Keressen olyan partnereket, melyek a versenytársaival is kapcsolatban vannak
Az olyan eszközök használatának segítségével, mint a Moz Link Explorer felkeresheti a versenytársainak weboldalaira mutató olyan webhelyeket, ahonnan Ön is szerezhet azonos linket. Ezzel bővítheti linkhálózatát új katalógusokban.
Negyedik lépés – Vélemények
Általánosságban elmondható, hogy az emberek jobban bíznak egy harmadik fél véleményében, mint cégek állításaiban. A pozitív vélemények, értékelések megszerzése mind az új ügyfelek vonzásában, mind a keresőoptimalizálásban kiemelt szerepet játszik.
Fókuszáljon a Google Cégem véleményekre
Sok ügyfele, mielőtt bármit is megtudna vállalkozásáról, először a Google Cégem oldalával fog találkozni, ezért első sorban ezen az oldalon érdemes véleményeket gyűjtenie. A vélemények több szempontból hasznosak: az oldala magasabb helyezést ér el a keresési találatok között és a pozitív vélemények megerősítik a vállalkozásába vetett felhasználói bizalmat.
Hogyan szerezhet pozitív véleményeket?
Első sorban természetesen akkor, ha szolgáltatását kiváló minőségben nyújtja. Azonban, hogy ezt weboldalán is hasznosítsa, szolgáltatása után kérje meg ügyfelét, hogy véleményezze vállalkozását. A vélemény legegyszerűbb megszerzéséhez küldjön e-mailben elégedett ügyfelének egy „véleményezési kérelmet”. A levél tartalmazzon egy linket, ami elvezeti ügyfelét a Google Cégem oldalának „Vélemények” szekciójához.
Egy példa a hasonló típusú e-mailekre:
„Nemrégen vízvezeték szerelési szolgáltatást nyújtottunk Önnek a [lakóhely]-én. Sok ügyfelünk, ahogy feltehetően Ön is a Google segítségével talál meg minket. Amennyiben van néhány szabad perce, örülnénk, ha elmondaná véleményét pár szóban szolgáltatásunkról. Ezt a következőképpen teheti meg. Kattintson a [link a Google Cégem profiljához] linkre majd az „Írja meg véleményét” gombra. Előre is köszönöm!
Javasolt e-mailen keresztül kikérni minden elégedett ügyfélnek véleményét. A Google Cégem oldalán megjelenő értékeléseknek köszönhetően előbbre kerülhet a helyi keresési rangsorban ezáltal ügyfeleinek száma is növekedhet.
Ötödik lépés – Kövesse nyomon eredményeit
A kezdeti keresőoptimalizálási tevékenységek után folyamatosan javíthatja azok teljesítményét, ha figyeli annak eredményeit. 3 fő mutatót érdemes nyomon követni.
Rangsorolás
A weboldala aktuális helyzetéből megítélheti az optimalizálási elemek hatékonyságát, azaz a kulcsszavak teljesítményét és a weboldalára kattintó felhasználók számát. A rangsorolás követéséhez telepítse webmesterével a Google Search Console-t, amivel minden hónapban ellenőrizheti weboldalának rangsorolását.
Automatikus és átfogó követéshez használhat fizetett eszközöket, mint pl. a RankRanger. A RankRanger a kulcsszavak alkalmazásával folyamatosan és automatikusan frissíti a keresőoptimalizálással elért rangsorolási eredményeket, továbbá nyomon követi a Google Cégem és weboldalának aktuális helyzetét.
Forgalom
Érdemes figyelemmel kísérnie weboldala forgalmának következő elemeit: a weboldalára irányított forgalom, webhelyének azon oldalai, ahova a látogatók érkeznek és a forgalom forrásai. Ehhez telepítse a Google Analytics eszközt és rendszeres elemzéseket kap webhelye minden oldalának forgalmáról.
Javaslat: Érdemes legalább havonta ellenőriznie forgalmi mutatóit a hosszú távú siker érdekében. Így megismeri egyrészt az optimalizálás folyamatának alakulását és a kevésbé effektíven működő területeket is.
Konverzió
A konverziók az Ön üzleti céljainak teljesülését jelentik. Vízvezeték szerelők esetében leggyakoribb konverzió a telefonhívás által megrendelt szerelői szolgáltatás. Ebből kiindulva nyomon kell követni a bejövő hívások számát és a hívásokból származó, elvégzett szolgáltatások számát. A Google Analytics elemzi a bejövő hívásokat és a konverziókat egyaránt, meghatározza a legtöbb vásárlót vonzó szolgáltatásokat és a legmagasabb/ legalacsonyabb konverzióval rendelkező oldalakat.
Készen áll, hogy belevágjon?

Egy kitartó és hatékony keresőoptimalizálási kampány a legjobb beruházás lehet, amit a vállalkozása érdekében megtehet. A sikerhez kövesse lépésről lépésre az fentiekben részletezett folyamatot.
Tehát a hatékony keresőoptimalizálás 5 fő lépése még egyszer, tömören:
- Kulcsszavak: a vásárlási és tájékozódási szándékú kulcsszavak meghatározása
- Kulcsszavak tökéletesítése weboldalán és azon kívül
- Hivatkozások és linkek: népszerűsítse weboldalát és növelje piacát
- Vélemények: váljon szokásává a pozitív vélemények gyűjtése
- Nyomon követés: tartsa meg, ami működik, és javítson, ahol lehet.
Az alapokat felhasználva tovább fejlesztheti vállalkozását a jobb rangsorolás, a nagyobb forgalom és az ügyfélkör bővítése érdekében.
Ha mindezek elvégzésében segítségre van szüksége, akkor kérem adja meg nekünk elérhetőségi adatait és mi hamarosan keresni fogjuk Önt!
Jelentkezem az ingyenes konzultációra!