Blog

Olvass minket!

Felhasználóbarát honlap

Felhasználóbarát honlap

Felhasználóbarát.

Egy honlap akkor felhasználóbarát, ha a látogatója egyértelműen, gyorsan és könnyen meg tudja találni rajta a keresett tartalmat, minél kevesebb kattintással.

Teszteld le honlapodat!

Kérj meg olyan ismerősöket, barátokat, akik még nem látták a honlapodat és a szemedbe mondják az őszinte véleményüket.

És adj nekik az alábbiakhoz hasonló feladatot:

Fel akarom hívni ezt a céget, keress már egy telefonszámot kérlek!

Kérj egy árajánlatot!

Nézd már meg, hogy mit írnak ezen a honlapon erről és erről...!

Te közbe figyelj és jegyzetelj! Nagyon hamar szembesülsz azokkal a hibákkal, amik miatt nem felhasználóbarát a honlapod.

Webáruház tulajdonos vagy?

Kérj meg 10 embert, (különböző nem, különböző korosztály, különböző iskolázottság) hogy rendeljenek a webáruházadból. Figyeld őket, látni fogod, hogy rendelési folyamatod mely részei gátolják a vásárlásokat.

Rajta, kerítsd elő a tesztalanyaidat!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Olvass minket!

... vedd észre hol hibázol  ... ismerj meg hasznos módszereket  ... láss jó példákat

Google Ads minőségi mutató értelmezése? - Eláruljuk mit jelentenek a számok pontosan!

Google Ads minőségi mutató értelmezése? - Eláruljuk mit jelentenek a számok pontosan!

A Google Ads minőségi mutató a hirdetések és céloldalak relevanciáját, valamint a kulcsszavak teljesítményét jelző 1-10 közötti érték.
Tovább
Az online marketing siker 4 alappillére.

Az online marketing siker 4 alappillére.

Az online marketing egy nagyon komplex dolog! Szerintem ebben sokan egyetértünk. Azonban minden komplex dolog mögött meghúzódik egy vezérelv ami utat mutat a káoszban és ha valaki ezt a vezérelvet megérti akkor képes uralni a káoszt.
Tovább
2 kérdés ami segít megtalálni a legjobb forrást, ahonnan potenciális ügyfeleket tudsz terelni weboldaladra

2 kérdés ami segít megtalálni a legjobb forrást, ahonnan potenciális ügyfeleket tudsz terelni weboldaladra

Ha arról kérdeznélek, hogy honnan érkezhetne látogató a weboldaladra? Milyen forrásokat tudnál felsorolni? Már kezdenéd is …. SEO, Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, YouTube, TikTok, Snapchat, e-mail marketing…és még sok más egyéb forrás.
Tovább
kapcsolat

Csak egy lépés választ el attól,

hogy céged online ismertsége növekedjen.

Kezdjünk el beszélgetni a céljaidról!

Biztosan tudunk pár hasznos tanáccsal szolgálni.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!


Mondj el mindent a projektedről, terveidről és céljaidról!

Töltsd ezt ki!