Blog

Olvass minket!

Felhasználóbarát honlap 2. - Mire kell figyelned?!

Felhasználóbarát honlap 2. - Mire kell figyelned?!

A felhasználók viselkedésének és szokásainak vizsgálatai alapján 7 irányelv különböztethető meg.

Ha figyelsz ezekre látogatóid hasznosnak fogják tartani a honlapod:


7 irányelv:


Minőségi tartalom: Hiteles, informatív, könnyen áttekinthető.


Aktualitás: A visszatérő látogatók szempontjából fontos, hogy változást lássanak a honlapon, ne keltse azt az érzetet, hogy elavult. (A frissítések gyakorisága természetesen a honlap témájától függ)


Sebesség: A lassú oldalt elhagyják a látogatók. (Türelmetlenségi küszöb átlagos értéke kevesebb mint 10 másodperc.)


Egyszerű kezelhetőség: Minél egyszerűbb a használat, annál többen képesek hatékonyan használni a honlapod. „Amit nehéz használni azt keveset vagy egyáltalán nem használják.”


Egyedi megfelelő tartalom: Olyan tartalmat kell publikálnod a honlapodon, ami a célközönséged számra nem csak hasznos, hanem egyedi is.


Online média lehetőségeinek kihasználása: A honlapod tartalmát hasznosabbá teheted más online szolgáltatásokkal. (térkép, időjárás információk, tőzsdei információk, árfolyam adatok) A használható eszközöket a honlapod látogatóinak érdeklődési köre alapján kell kiválasztanod.


Hozzáállás: A honlapod sikeréhez elengedhetetlen, hogy az üzemeltetői, szerkesztői, fejlesztői elkötelezettek legyenek.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Olvass minket!

... vedd észre hol hibázol  ... ismerj meg hasznos módszereket  ... láss jó példákat

Google Ads minőségi mutató értelmezése? - Eláruljuk mit jelentenek a számok pontosan!

Google Ads minőségi mutató értelmezése? - Eláruljuk mit jelentenek a számok pontosan!

A Google Ads minőségi mutató a hirdetések és céloldalak relevanciáját, valamint a kulcsszavak teljesítményét jelző 1-10 közötti érték.
Tovább
Az online marketing siker 4 alappillére.

Az online marketing siker 4 alappillére.

Az online marketing egy nagyon komplex dolog! Szerintem ebben sokan egyetértünk. Azonban minden komplex dolog mögött meghúzódik egy vezérelv ami utat mutat a káoszban és ha valaki ezt a vezérelvet megérti akkor képes uralni a káoszt.
Tovább
2 kérdés ami segít megtalálni a legjobb forrást, ahonnan potenciális ügyfeleket tudsz terelni weboldaladra

2 kérdés ami segít megtalálni a legjobb forrást, ahonnan potenciális ügyfeleket tudsz terelni weboldaladra

Ha arról kérdeznélek, hogy honnan érkezhetne látogató a weboldaladra? Milyen forrásokat tudnál felsorolni? Már kezdenéd is …. SEO, Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, YouTube, TikTok, Snapchat, e-mail marketing…és még sok más egyéb forrás.
Tovább
kapcsolat

Csak egy lépés választ el attól,

hogy céged online ismertsége növekedjen.

Kezdjünk el beszélgetni a céljaidról!

Biztosan tudunk pár hasznos tanáccsal szolgálni.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!


Mondj el mindent a projektedről, terveidről és céljaidról!

Töltsd ezt ki!