Blog

Olvass minket!

Felhasználóbarát honlap! - Miért fontos ez Neked?

Felhasználóbarát honlap! - Miért fontos ez Neked?

Melyik a jó honlap?


Erre a kérdésre biztosan sok különböző válasz érkezne..., de webergonómiai szempontból megközelítve a kérdést, az a honlap a jó, ami kielégíti és segíti a felhasználót, az általa keresett információ minél egyszerűbb megtalálásában.


Webergonómia = Felhasználóbarát honlapok tudománya

A webergonómia a honlapok használhatóságával és a felhasználók szokásainak vizsgálatával foglalkozik.

Fő célja a látogatók felhasználói elégedettségének a növelése.


Tévhit: A designja miatt lesz egy honlap jó vagy rossz!


Ha egy honlapon hasznos tartalom van és ehhez könnyű hozzáférni, a látogatók használni fogják, legyen bármennyire is elmaradott a ruha amibe öltöztették.


Törekedned arra, hogy honlapod felhasználóbarát legyen, mert a jól használható honlapokra szívesen visszajárnak a látogatók. Azonban ha akad egy jobban használható, akkor gyorsan át is pártolnak.


Nyilvánvalóvá vált számodra, hogy ezzel a kérdéssel foglalkoznod kell, ha hatékony honlapot akarsz?


Gyere lépjünk bentebb a témában!

Ezt ajánlom figyelmedbe: Felhasználóbarát honlap 2. Mire kell figyelned?!


Iratkozz fel hírlevelünkre!

Olvass minket!

... vedd észre hol hibázol  ... ismerj meg hasznos módszereket  ... láss jó példákat

Google Ads minőségi mutató értelmezése? - Eláruljuk mit jelentenek a számok pontosan!

Google Ads minőségi mutató értelmezése? - Eláruljuk mit jelentenek a számok pontosan!

A Google Ads minőségi mutató a hirdetések és céloldalak relevanciáját, valamint a kulcsszavak teljesítményét jelző 1-10 közötti érték.
Tovább
Az online marketing siker 4 alappillére.

Az online marketing siker 4 alappillére.

Az online marketing egy nagyon komplex dolog! Szerintem ebben sokan egyetértünk. Azonban minden komplex dolog mögött meghúzódik egy vezérelv ami utat mutat a káoszban és ha valaki ezt a vezérelvet megérti akkor képes uralni a káoszt.
Tovább
2 kérdés ami segít megtalálni a legjobb forrást, ahonnan potenciális ügyfeleket tudsz terelni weboldaladra

2 kérdés ami segít megtalálni a legjobb forrást, ahonnan potenciális ügyfeleket tudsz terelni weboldaladra

Ha arról kérdeznélek, hogy honnan érkezhetne látogató a weboldaladra? Milyen forrásokat tudnál felsorolni? Már kezdenéd is …. SEO, Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, YouTube, TikTok, Snapchat, e-mail marketing…és még sok más egyéb forrás.
Tovább
kapcsolat

Csak egy lépés választ el attól,

hogy céged online ismertsége növekedjen.

Kezdjünk el beszélgetni a céljaidról!

Biztosan tudunk pár hasznos tanáccsal szolgálni.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!


Mondj el mindent a projektedről, terveidről és céljaidról!

Töltsd ezt ki!