Miért éri meg webáruházat készíttetni és működtetni egy boltnak?
;quality(90).jpg)
Az internet széleskörű elterjedtsége miatt egy webáruház nagyon kiterjedt vásárlói körrel rendelkezik, ez nagyobb keresletet, nagyobb áruforgalmat jelent vállalkozása számára.
Egy webáruház üzemeltetésének költségei elhanyagolhatóak egy bolt, vagy alkalmazott fenntartási költségeihez képest.
Egy webshop fenntartásához nincs szükség új munkatársak bevonására, nem emeli a tárolási, raktározási költségeket.
Egy webáruházzal előnyt nyújtunk a vásárlóinknak, mert a vásárlók kényelmesen, bármely napszakban válogathatnak az árukészletből. A megrendelést otthonról, néhány kattintással megtehetik.
Egyszerűen nyomon követhető az áruforgalom. A vásárlásokhoz kapcsolódó adatokat, mint például: (vásárlók adatai, megrendelt termékek adatai és mennyiségei, megrendelés állapota, szállítási költség, fizetési mód, speciális kérések), egyszerű és átlátható felületen, naprakészen tudja kezelni.
A webáruház működése és az azt használó látogatók tevékenysége sokkal jobban és pontosabban mérhető, mint bármely más értékesítési csatornán keresztül. A vásárlók szokásairól statisztikai programok segítségével könnyen képet kaphat és ezeket az információkat jól használhatja a forgalom növelésének érdekében.
Sok lehetőség van arra, hogy a webáruházunkat ismertté tegyük. Gondoljunk például a népszerű Google kereső által kínált megoldásokra vagy akár a Facebookra, hogy csak a legismertebbeket említsem.
Webáruházon keresztültörténő értékesítés előnyei (bolttulajdonosok szemszögéből):
- Jóval kiterjedtebb az elérhető vásárlók köre, mint a bolt esetében.
- Olcsóbb a webáruház fenntartása egész évre, mint a bolt 1 havi rezsiszámlája.
- Kényelmesebb a vásárlás a vásárlóknak, mert nem kell utazniuk.
- A webáruház mindig nyitva van és mindig lehet benne vásárolni.
- Egyszerűen és átláthatóan nyilvántarthatóak a vásárlások.
- Pontosan mérhetőek a vásárlói tevékenységek és szokások.
- Sok lehetőség van a vevőszerzésre (Google, Facebook...stb.)