Blog

Olvass minket!

Mire jó a közösségi média

Mire jó a közösségi média

Mire jó a közösségi média?

A közösségi média elsődlegesen a felhasználók közti kommunikáción alapszik. Ezek a beszélgetések, viták vezetnek az információ átformálódásához. A közösségi média egy olyan új és friss marketing eszköz, ami lehetőséget ad a cégek számára, hogy az ügyfeleikkel, és ne hozzájuk beszéljenek.

A közösségi médiában az információ terjedése és formálódása egy nehezen koordinálható folyamat, ami egyedi nyelvezetet kíván.

Kiváló lehetőség vevői vélemények kutatására. Meghatározhatatlan számú közösségi média megjelenést vagy közösségi médiára fordított időt tartalmaz.


Nem tudunk úgy kommunikálni, hogy ne kommunikáljunk semmit…

Állandóan üzemelő dolog ahol sosincs megállás. Az új online kommunikációs eszközök és alkalmazások nem csak egyszerűen az együttműködésre és kommunikációra létrehozott felületek, hanem új lehetőségeket adnak, amiket az egyre kreatívabb marketingesek új módszerekkel ki is használnak. A webes technológiák, a marketing és a közösségi média találkozása nyomán új kihívások és munkakörök alakulnak ki (pl. social media manager).

A felhasználók nem csak pozitív kritikákkal élnek, hanem könyörtelenül kinyilvánítják nemtetszésüket is, amire azonnal diplomatikusan és megtervezett kríziskommunikációval kell reagálni.

Mindent egybevetve bárki, aki érez magában kellő bátorságot elkezdheti a kommunikációt akár hivatalos oldal tulajdonosként is, szem előtt tartva azt a tényt, hogy az egyszer leírt információk életre kelnek és nem mindig tudjuk megfelelően uralni ezek terjedését.

Tévhit azonban, hogy bárki képes ezeket az üzeneteket jól előállítani és kezelni. Számtalan márka követte el ezeket a hibákat ám az alapszabályokat szem előtt tartva kevesebb hibát ejthetünk.


Alapszabályok: 


  • Közősségi Média , facebookKommunikálj rendszeresen!

  • Válaszd ki a cég hangvételét és sose térj el tőle!

  • Mindig legyen a témád legalább egy kicsit kapcsolatban a termékeddel, szolgáltatásoddal vagy cégeddel!

  • Sose ígérj olyat, amit nem tartasz be!

  • A véleményekre és reakciókra amint lehet, reagálj!


Iratkozz fel hírlevelünkre!

Olvass minket!

... vedd észre hol hibázol  ... ismerj meg hasznos módszereket  ... láss jó példákat

Google Ads minőségi mutató értelmezése? - Eláruljuk mit jelentenek a számok pontosan!

Google Ads minőségi mutató értelmezése? - Eláruljuk mit jelentenek a számok pontosan!

A Google Ads minőségi mutató a hirdetések és céloldalak relevanciáját, valamint a kulcsszavak teljesítményét jelző 1-10 közötti érték.
Tovább
Az online marketing siker 4 alappillére.

Az online marketing siker 4 alappillére.

Az online marketing egy nagyon komplex dolog! Szerintem ebben sokan egyetértünk. Azonban minden komplex dolog mögött meghúzódik egy vezérelv ami utat mutat a káoszban és ha valaki ezt a vezérelvet megérti akkor képes uralni a káoszt.
Tovább
2 kérdés ami segít megtalálni a legjobb forrást, ahonnan potenciális ügyfeleket tudsz terelni weboldaladra

2 kérdés ami segít megtalálni a legjobb forrást, ahonnan potenciális ügyfeleket tudsz terelni weboldaladra

Ha arról kérdeznélek, hogy honnan érkezhetne látogató a weboldaladra? Milyen forrásokat tudnál felsorolni? Már kezdenéd is …. SEO, Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, YouTube, TikTok, Snapchat, e-mail marketing…és még sok más egyéb forrás.
Tovább
kapcsolat

Csak egy lépés választ el attól,

hogy céged online ismertsége növekedjen.

Kezdjünk el beszélgetni a céljaidról!

Biztosan tudunk pár hasznos tanáccsal szolgálni.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!


Mondj el mindent a projektedről, terveidről és céljaidról!

Töltsd ezt ki!