Helyi keresőoptimalizálás

hogy kitűnj a helyi vállalkozások közül

Helyi keresőoptimalizálás

Helyi keresőoptimalizálás a helyi vállalkozások Google-s sikerének alapja.

Mi a közös a Te városodban legismertebb helyi vízszerelőben, a legnevesebb helyi ügyvédben, a legtöbb ügyféllel bíró helyi könyvelőben és a legfelkapottabb helyi étteremben?

Tudják mi az, hogy helyi, azaz lokális keresőoptimalizálás és használják is online marketingjükben. - Ennek hatására sikeresek a Googleban!

A helyi vállalkozások internetes sikerének alapja a helyi keresőoptimalizálás. Ez azoknak a cégeknek a titkos fegyvere, akik helyi szinten szolgálják ki az ügyfeleiket (mondjuk egy városka lakóit) és a Googleban mindig elől vannak!

Ha kíváncsi vagy arra, hogy hogyan alkalmazhatnád ezt a saját vállalkozásodban, akkor olvass tovább.

A helyi vállalkozások kevesebb, mint 5%-a használja, igaz őket mindenki ismeri a városban

A helyi keresőoptimalizálás az egyik legerőteljesebb és legeredményesebb mai marketing fogás azon vállalkozások/cégek számára, akik az ügyfeleiket egy konkrét szolgáltatási területükbe tartozó városban vagy kisebb régióban keresik. Hosszú távon stabil és jelentős forgalomnövekedés érhető el a helyi keresőoptimalizálás segítségével! Ennek ellenére csak nagyon kevés vállalkozás él a lehetőséggel. Egy sikeres local SEO elkészítése ugyan összetett és időt igénylő folyamat, de hosszútávú eredményeket hoz. Hatására többszörösére nő a helyi vállalkozások forgalma és az ügyfélmegkereséseik száma.
A vállalkozások több mint 95%-a nem ismeri és nem is használja ezt az online marketing módszert vásárlók szerzésére, ebből kifolyólag nagyon sok folyamatos bevételtől és új ügyféltől esnek el. Akik ismerik, azok – azok a vállalkozások, amelyeket a Te városodban bizonyára Te is jól ismersz, mert szem előtt vannak az interneten!

Hogyan működik

1

Elemzés

A weboldalad technikai paramétereinek ellenőrzése és a feltárt hiányosságok javítása, rossz esetben versenyképes weboldal készítése.
2

Kulcsszó kutatás

Kiválasztjuk mik azok a kifejezések, amikre azok a felhasználók keresnek, akik potenciális ügyfelek/hasznos látogatók a weboldalad szempontjából. Megnézzük és elemezzük a konkurencia kifejezéseit és keresőoptimalizálással kapcsolatos stratégiáját. Keressük azokat a pontokat, ahol felül tudjuk Őket múlni.
3

Stratégia

A helyi keresőoptimalizálást a vállalkozásod profiljához kell igazítani. Eltéréselemzéssel megállapítjuk a hiányosságokat és cselekvési tervbe foglaljuk az elvégzendő feladatokat, amelyek elvégzésével elérhetjük a kívánt eredményt.
4

Tartalom marketing

Olyan tartalmakat írunk és helyezünk el a weboldaladon, amellyel a leghasznosabb és legrelevánsabb információkat fogja adni a weblapod látogatóinak. Így a látogatóid szemében értékadó leszel és a Google szemében is értékes.
5

Local SEO eszközök alkalmazása és beállítása

Ez a lépés számos beállítást igényel, a teljesség igénye nélkül ezek a legfontosabbak: Regisztráljuk vállalkozásod a Google cégadatbázisában, létrehozva így a cég Google helyoldalát. Az oldalt testre szabjuk és optimalizáljuk a cég sajátosságai szerint. Folyamatos karbantartásról gondoskodunk. Olyan beállításokat, tartalomfrissítéseket végzünk, melyek helyi keresések esetén javítják a vállalkozásod sikerét. A weboldalad tartalmát keresőbaráttá tesszük. Lokális linképítést végzünk, szerzünk értékeléseket, véleményeket és hivatkozásokat, melyek erősítik vállalkozásod hírnevét és népszerűségét az interneten.
6

Monitorozás

Elengedhetetlen az eredmények folyamatos figyelése és havi értékelés készítése, szükséges konzultációk és változtatások elvégzése.

Ezt nagyon fontos tudni a lokális keresőoptimalizálás kapcsán!

Milyen kereséseknél van a legnagyobb haszna a lokális keresőoptimalizálásnak?
Erre a kérdésre egy példa a legjobb válasz:
Tegyük fel, hogy villanyszerelőt keresünk, családi házunkban a villamos hálózatot kellene felújítani és földrajzi elhelyezkedést tekintve éppen Miskolc városában vagyunk. Ha mobiltelefonunkon, vagy laptopunkon beírjuk a keresőbe, hogy villanyszerelő, akkor a Google első sorban miskolci vagy Miskolc környéki villanyszerelőket fog kidobni első körben. Tehát a földrajzilag hozzánk közel eső villanyszerelőket ajánlja először. Ez pontosan így van más szolgáltatások esetében is, legyen szó akár ügyvédről, könyvelőről, étteremről, fitneszteremről, gázszerelőről, csapágyboltról, ...stb.

Sokan azt gondolják, hogy a „vízvezetékszerelő” (itt bármilyen helyi vállalkozás tevékenységére utaló kifejezés állhatna, gondolj itt a saját vállalkozásod keresési kifejezésére) kifejezésre történő keresés esetén az összes vízvezetékszerelős weboldal versenyzik egymással. Globálisan ez igaz, de lokális szemléletben ez nem így van. A fentiekben leírt példa alapján, mely szerint a kereső személy földrajzi pozíciójának függvényében a Google a helyi (földrajzilag a kereső személyhez közel lévő) weboldalakat előre helyezi.

Szóval a verseny a lokális szereplők között zajlik. Azaz egy városra, egy régióra korlátozódik a versenyzők száma helyi jellegű szolgáltatásokra történő keresések esetében. Így a helyi vállalkozónak nagyon is van értelme odafigyelnie arra, hogy milyen pozícióban van a város többi konkurens szolgáltatójához képest a Googleban.

Miért jó ez neked?


Miért van szüksége minden vállalkozásnak local SEO-ra?

Ha vállalkozásod internetes népszerűsítéséről beszélünk, akkor két nagyon fontos tényt nem hagyhatunk figyelmen kívül:
  • Közel minden második Google keresés valamilyen helyi üzletre, szolgáltatásra irányul.
  • Azok közül, akik valamilyen helyi termékre vagy szolgáltatásra keresnek rá, 10 emberből 7 még aznap fel is keresi az üzletet, és 2 vásárol is.
A helyi keresések jelentősége a vállalkozás forgalmában tehát vitathatatlan.
Ha egy megfelelően kialakított local SEO-val sikerül bekerülnöd az első találatok közé, akkor nagyon jó esély van rá, hogy a helyi szolgáltatásaid iránt érdeklődő vásárlók rövid időn belül fel is keresnek, vagy ajánlatkéréssel jelentkeznek.

Miért kell folyamatosan dolgozni a lokális keresőoptimalizálással?

Mert a Google folyamatosan változtat a listázási logikáján/algoritmusán

A Google több ezer embere azon dolgozik, hogy egyre tökéletesítse rendszereit és azt az algoritmust (listázási logikát) ahogy a vállalkozások megjelennek a keresőbe beírt kifejezésekre. Ez a tökéletesítés változásokat szül, amik áthúzzák a régen még bevált módszereket, ezért új megoldások kellenek, hogy a helyükbe lépjenek. Ezeket a folyamatos változásokat követni kell, annak érdekében, hogy egy helyi vállalkozás folyamatosan meg tudja tartani jó pozícióját a Googleban.

A másik nagy kihívást a helyi konkurencia jelenti. A konkurenciaharcot nem kell bemutatni, ez a harc az internetes felületeken is zajlik és a Googleban rendkívül fontos, hogy a másik gázszerelő, villanyszerelő, könyvelő vagy konditerem előtt legyen a Te vállalkozásod (ide nyugodtan behelyettesítheted a saját piacod is, hiszen biztosan neked is vannak konkurenseid a városban/régióban) A versengés a konkurenciával soha nem áll meg és folyamatosan figyelni kell, hogy a piacon maradjon a vállalkozás.

Hol jelenik meg a vállalkozásod a Googleban, ha kihasználja a lokális keresőoptimalizálásban rejlő lehetőségeket?


1. Előkelő helyen lesz vállalkozásod a Google Helyek és Google Térkép találatok között
A lokális keresőoptimalizálás legerősebb fegyvere, hogy a Google Helyek (Google Places) listájában jó helyet foglal el az a vállalkozás, amelyiknél szakszerűen el van végezve a lokális keresőoptimalizálás.
Mi az a Google Helyek?
A Google Helyek között aktuális pozíciónkhoz (lakóhelyünkhöz) közel eső cégekre, szolgáltatásokra, vállalkozásokra tudunk keresni a Google Térképen megjelenített címmel és koordinátával együtt.
2010-től a Google helyek már megjelennek a Google találati listájában is, méghozzá az organikus találatok fölött! Azért fontos a lokális keresőoptimalizálással és azon belül a vállalkozásodnak Google helyoldalának keresőoptimalizálásával foglalkozni, mert a találati listán lévő helyoldalakat megjelenítő szekció megelőzi az organikus találatokat!

2. Előkelő helyen lesz céges weboldalad a Google helyi keresésekre irányuló találati listáin
A lokális keresőoptimalizálás az organikus találatok tekintetében is jelentősen segíti a helyi vállalkozásod weboldalának pozícióját!
Mivel a vállalkozásod weboldalán is nagyon sok változtatás és beállítás történik meg egy lokális keresőoptimalizálási munka során. Természtesen ezek a változtatások, fejlesztések minden esetben azért kerülnek elvégzésre, hogy a Google kedvében járjunk, így nem meglepő, hogy ez pozitív hatással van a weboldal pozíciójára is. Bízd ránk hosszú távon weboldalad Googl-es pozícióját!


Nyugodt lehetsz,

mert erre számíthatsz, ha ránk bízod weboldalad a helyi keresőoptimalizálását.

Kivételes munkatársak

Átlagosan 20 jelentkezőből születik meg az az egy munkatárs aki végül illik közénk és a szakmai készségei mellett az ügyfél fejével is tud gondolkodni.

Kicsiszolt metodikák

Szeretjük a kicsiszolt folyamatokat a  munkánk során. Olyannyira, hogy munkafolyamatainkra saját fejlesztésű ügyviteli rendszert terveztünk és alakítottunk ki, amit a mai napig fejlesztünk.

Őszinteség

Egyben biztos lehetsz ha velünk dolgozol. Mi meg fogjuk mondani, ha valamelyik kéréseddel nem értünk egyet és ezt a Te érdekedben tesszük.
17
600+
1

Lépj velünk kapcsolatba és segítünk, hogy weboldalad helyileg jobb helyezést érjen el a Google találati listájában!


Mi fog történni?

Az egyik tanácsadó munkatársunk fogja felvenni veled a kapcsolatot, hogy részletesen átbeszélhessétek, milyen konkrét igényeid vannak, milyenek a jelenlegi lehetőségeid, és hogy miben tudunk segíteni. Mindig az az elsődleges, hogy alaposan megértsük, mire van szükséged, és hogyan tudunk hozzájárulni, hogy lokálisan a weboldalad legjobb helyezést érjen el a Google találati listájában.

Az adataid nem adjuk ki harmadik félnek

Az itt megadott adataidat csak kapcsolattartásra fogjuk használni. Semmilyen olyan más célra nem használjuk, amit ellenkező esetben mi sem támogatnánk.

Telefonon beszélnél velünk?

Bátran hívj minket a +36 70 397 3297-es telefonszámon! Igyekszünk mindenben segíteni.

Jobban szeretnél emailt írni?

Ezt az info@futureweb.hu címre megteheted és mi a legrövidebb időn belül válaszolunk.

Legfrissebb munkáink

Ügyfeleink igényeit és üzleti céljait alapul véve mi így gondolkodunk a webben.

sponsors-logo
Bordűr Wellness Hotel**** Superior és Szőnyegmúzeum
  • #Honlapkészítés
  • #Webshop
  • #Forgalomnövelés
sponsors-logo
Naragh by Nature
  • #Honlapkészítés
  • #Webshop
  • #Forgalomnövelés
sponsors-logo
Tiszavizen Nyaralunk
  • #Honlapkészítés
  • #Webshop
  • #Forgalomnövelés
sponsors-logo
Avasi Borangolás
  • #Honlapkészítés
  • #Webshop
  • #Forgalomnövelés

kapcsolat

Csak egy lépés választ el attól,

hogy céged online ismertsége növekedjen.

Kezdjünk el beszélgetni a céljaidról!

Biztosan tudunk pár hasznos tanáccsal szolgálni.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!


Mondj el mindent a projektedről, terveidről és céljaidról!

Töltsd ezt ki!