Webáruház készítés

A lényeg: az eladási konverzió

Webáruházak esetében egyetlen egy mérce van. Az, hogy a webáruház a látogatóiból milyen arányban konvertál vásárlót.

Minden webáruház esetében, értékesítsen az bármit, ez kell, hogy a fő cél legyen.

Webáruház = eladó gépezet

A teljes webáruház készítési folyamat során egy cél lebeg a szemünk előtt. Az általunk készített webáruháznak profi módon kell értékesítenie.
Ismerjük a módját és el is áruljuk.

Meggyőző design

Webáruház szempontjából a pozitív benyomás kulcsfontosságú. Bizalom nélkül nincs üzlet. A bizalom elnyerése a designon múlik, megfelelő elemek a megfelelő helyen, megfelelő méretben és színben.

Webergonómia

A webergonómia a honlap/webáruház gyakorlati használhatóságával foglalkozik. A webáruházban való tájékozódás egy interaktív, kattintáson alapuló tevékenység, amely a látogató élményein, információvadászatán és mozgásán alapszik. Ha webáruháza minél informatívabb, érdekesebb és főként legáttekinthetőbb, annál több bevételt generál. Ezek a használhatósági hibák felismerhetők és orvosolhatók.

Funkciók

Számtalan olyan apró funkció van, ami látszólag jelentéktelennek tűnik a külső szemlélő számára. Azonban ezek a funkciók, ahogy azt a statisztikai adatok igazolják nagyon fontosak.

Pl: a vásárlás leadása előtt vagy után legyen a regisztráció, vagy a termék kosárba rakását követően egyből a kosár felület jelenjen meg, vagy maradjunk a terméklistában és csak jelzésként tudassuk látogatónkkal, hogy a kiválasztott termék a kosárba került.

Mi a helyes válasz a kérdésekre?

A helyes válasz az, hogy webáruháza válogatja.


Vegye fel velünk a kapcsolatot, ingyenesen átnézzük webáruházát és rávilágítunk a problémás részekre.